Бак О.В. Аналіз соціальних мереж із погляду найбільшої ефективності для просування бібліотеки в Інтернеті
Бараннік С.С. Використання соціальних медіа та мультимедійних технологій для репрезентації літературного клубу бібліотеки ВНЗ
Вірютіна К.М. Бібліотечні спільноти у Facebook як інструмент організації коммунікаційного простору бібліотекаря
Вороніна Р.В. Соціальні медіа та професійна комунікативна культура бібліотекаря: загальні питання взаємодії
Глазунова Л.В. Видове різноманіття нотаток у Facebook: досвід українських бібліотек
Каїді В.В., Ярмак С.В. Основні паттерни використання соціальних мереж інформаційними центрами та бібліотеками: закордонний досвід
Карнаух І.А. PR-кампанія з Он-лайн анкетування в Харківській державній науковій бібліотеці імені В.Г. Короленка
Киричок І.В., Русанова О.А., Тесленко К.М. Веб-опитування студентів-медиків щодо користування соціальними мережами (за результатами роботи Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету)
Лазоренко І.М. Потенціал використання соціальної мережі Facebook бібліотеками вищих навчальних закладів України
Левченко Е.В., Золотухин А.А. Правила формирования контента для продвижения библиотеки университета в социальных сетях
Павленко Т.Б. Соціальні медіа у професійному розвитку бібліотечного фахівця
Сахарова М.П. Інтеграція у віртуальний простір як складова успіху Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М.І. Пирогова
Соцков О.В. Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування
Тіщенко А.А. Нетикет – тренд сучасного бібліотекаря-нетизянина
Хитик В.І. Соціальні медіа як інструмент бібліотечного інтернет-маркетингу
Шакирова О. Библиотека в Instagram: почему бы и нет?