Наші праці

Наші акції

Untitled-3

 

Формування позитивного іміджу бібліотек засобами подкастингу (за результатами дослідження)

Коментарі   

 
+5 # RE: Тіщенко, Антоніна АнатоліївнаАльона 25.10.2016, 11:23
Дякую за дуже цікавий матеріал! Було б добре, якби цей вид бібліотечної реклами знайшов своє застосування в багатьох бібліотеках міста та області. Звичайно, я розумію, що все залежить від комп'ютеризації бібліотек, але подкаст - потрібний напрямок для поліпшення позитивного іміджу бібліотек.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+4 # імідж бібліотекиДарія 26.10.2016, 10:37
Дуже цікава і актуальна робота. Хочу лише додати, що для створення привабливого іміджу потрібні молоді та креативні кадри зі своїми ідеями і пропозиціями.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+4 # RE: імідж бібліотекиТетяна Павленко 26.10.2016, 11:13
Цитую Дарія:
Хочу лише додати, що для створення привабливого іміджу потрібні молоді та креативні кадри зі своїми ідеями і пропозиціями.


Молоді та креативні кадри - то добре! Але на створення позитивного іміджу бібліотеки, шановна Дарія, впливає багато факторів і, перш за все, спрямованість на потреби користувача та задоволення його запитів. Як гадаєте, пані Антоніно?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+4 # колегамАнтоніна 27.10.2016, 06:24
Шановні колеги!
Дякую за небайдужість до теми, що розглядалась у моїй роботі.
Так, комп'ютеризація має велике значення у створенні подкастів. Але більше впливає бажання та творчі здібності. Тоді і з найменшими технічними засобами можна створювати шедеври. Цьому ми намагаємось навчити на Школі бібліотечного журналіста, що проходить у ХДНБ ім. В.Г. Короленка.
Стосовно факторів, які впливають на формування позитивного іміджу бібліотеки. Я повністю погоджуюсь, що їх багато. Однак, на мою думку, креативні кадри все ж таки вирішальний. Ще б додала, що вік не має значення, головне нестандартне мислення та бажання творити. Що ж до читачецентризма, і тут погоджуюсь – ним повинна бути пронизана уся наша робота, задля цього й існують бібліотеки.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+4 # RE: Тіщенко, Антоніна АнатоліївнаIrine 28.10.2016, 06:45
Пани Антонина! Есть ли у вас информация об использовании подкастинга в e-продуктах, издаваемых библиотеками?
Спасибо за ответ.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+3 # IrineАнтоніна 28.10.2016, 08:11
Доброго дня! Исследование е-продуктов, издаваемых библиотеками, на наличие в них подкастов мною не проводилось, таких данных у меня нет. Однако идея меня заинтересовала. Спасибо за комментарий, возможно в ближайшее время я буду "двигаться" в этом направлении.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+3 # RE: Тіщенко, Антоніна АнатоліївнаКатерина 28.10.2016, 08:44
Дякуємо за проведену роботу, дуже корисний матеріал - дає змогу побачити цілісну картину використання подкастингу бібліотеками Харківщини. Бажаємо розвивати далі своє дослідження та охопити бібліотеки України та зарубіжжя.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+4 # КатеринаАнтоніна 28.10.2016, 09:59
Дякую за коментар. Подкастинг - явище у бібліотечному середовищі не зовсім нове, хоча і досі набирає обертів (за декілька місяців після підведення підсумків дослідження кількість подкастів якісно зросла).
Що ж до Всеукраїнського масштабу, таке дослідження було проведено, результати оприлюднено у матеріалах ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції Короленківські читання 2013. «Бібліотеки, музеї, архіви у медіа-просторі регіону».
Зарубіжжя це, напевно, проблематика наступних досліджень.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+6 # RE: Тіщенко, Антоніна АнатоліївнаЕтенко Наталія 28.10.2016, 13:48
В докладах и коментах неоднократно говорилось, что в библиотеках уже пора выделять подразделения, специализирующиеся на данных видах информационных ресурсов, а вузах вводить соответствующие дисциплины (для библиотекарей имеется в виду). Просто креатива и интереса отдельно взятой личности в библиотечном коллективе уже недостаточно. Этим над заниматься профессионально​, весь рабочий день и не одному человеку...
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+4 # Етенко НаталіяАнтонина 31.10.2016, 10:01
Конечно развивать рекламное направления в библиотеках необходимо, однако это очень не простое дело. Идеальным положением дел является функционирование отдела, или хотя бы сектора который специализируется на рекламе библиотеки. Однако на практике в большинстве случаев рекламой занимается максимум несколько человек, не освобожденных от других библиотечных процессов. Все мы, библиотекари, не единожды сталкивались с данной проблемой. Поэтому, как мне кажется, было бы правильнее совершенствовать навыки библиотекарей не дожидаясь специализированного структурного подразделения.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+5 # RE: Тіщенко, Антоніна АнатоліївнаРегина Воронина 28.10.2016, 18:07
Антоніна, із захопленнях ознайомилась з Вашою статтею. Розкажіть, будь ласка, більше про досвід харківських бібліотек у створенні буктрейлерів та чий саме Ви особисто вважаете найбільш вдалим?
Ще хотілось бі дізнатися Вашої думки, чому техніку «stop-motion» або хоча б її елементи бібліотеки наразі не використовують в своїй діяльності?Дякую!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 
 
+3 # Регина ВоронинаАнтонина 31.10.2016, 12:40
На мою думку бібліотеки Харківщини мають досить великий досвід зі створення буктрейлерів. Вдалих буктрейлерів досить багато, я не можу назвати кращий з них. Можливо колись буде організовано конкурс буктрейлерів серед бібліотек Харківщини, ось тоді і побачимо усе краще та познайомимось з найкращим. Дослідивши стан використання подкастів бібліотеками Харківщини, можу стверджувати, що за бажанням привід для створення цього виду подкастів завжди знайдеться. Будь яка книга, що надходить до фонду бібліотек, чи, навіть, така, що вже давно чекає свого читача на полицях книгосховищ може стати основою нового чудового буктрейлеру. Досвідом же у створенні буктрейлерів, думаю, краще зможуть поділитись самі творці.
Що ж до покастів у техніці "stop-motion", то на мою думку вона не популярна через особливу трудоємність. На власному досвіді можу сказати, що " ефірних" 2 хв ми знімали близько 3 годин. Хоча процес захопливий і того вартий.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата | Скарга
 

Інтернет-ресурси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Державні е-послуги